poniedziałek, 24 marca 2014

sałatka z selerem naciowym


Bardzo lubię seler naciowy i ostatnio co raz częściej go kupuję.
Najbardziej smakuje mi w sałatkach, a ta dzisiejsza jest jedną z moich ulubionych.
Prosta, z kilku składników i co najważniejsze - szybka w przygotowaniu! :)

Składniki:
- opakowanie selera naciowego ( u mnie było to ok.400g)
- 1 puszka kukurydzy
- 4 jajka
- sól, pieprz
- majonez

Seler myjemy i kroimy w niewielkie kawałeczki, jajka gotujemy na twardo i również kroimy.
Wszystkie składniki sałatki mieszamy i odstawiamy na kilka minut.
Potem pozostaje już tylko przyjemność jedzenia :)
Ja lubię tą sałatkę zjeść do obiadu, na przykład do ryby, albo jako samodzielną przekąskę w ciągu dnia.

Smacznego!

36 komentarzy:

  1. ja robię podobną tylko daję jeszcze oliwki i zamiast tylko majonezu, pół na pół z jogurtem :) jest pyszna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jogurtem też jest smacznie, ja tylko za oliwkami nie przepadam:)

      Usuń
  2. Smaczna i prosta, tak jak lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak przygotowaną sałatkę tylko jeść. Pyszna ta selerowa sałatka. Ja też bardzo lubię seler, jako jeden ze składników :)

    OdpowiedzUsuń
  4. polecam, bo smaczna, a seler jest bardzo zdrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama już tyle podejść robiłam do selera naciowego, że straciłam nadzieję, że go kiedykolwiek polubię. Smakował mi tylko w koktajlu z jabłkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, ja muszę sobie taki koktajl przygotować:) dzięki za podpowiedź!

      Usuń
  6. kocham seler naciowy, w każdej zupie obowiązkowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. MMM... wygląda tak smacznie... palce lizać!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba nie przepadam za selerem naciowym, choć w sałatkach zazwyczaj mi nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe czyli można powiedzieć, że prawie lubisz :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię seler naciowy w sałatkach - fajnie chrupie;-) Prosta, więc coś dla mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze są proste i szybkie sposoby.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak by mi ktoś zrobił i podał - schrupałabym całość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam, u mnie ostatnio często jest ta sałatka:))

      Usuń
  12. prosta i smakowita, muszę poczynić, będzie do pracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też robię taką sałatkę i bardzo ją lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  14. do pracy, na uczelnię, polecam bo smaczna:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Również bardzo lubię, w takich sałatkach, jak Twoja lub smażonego, z pysznym sosem

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście szybka i do tego moje smaki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo smaczna sałatka:) my tez lubimy selera naciowego:) robię bardzo podobną sałatkę, ale dodaję jeszcze do neij paluszki krabowe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobie jutro w pracy!! ;) ostatnio zajadam sie serkiem wiejskim z awokado otrebami i slonecznikiem, przyda sie urozmaicenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe też ostatnio jadłam dość często serek wiejski:) a teraz ciągle kupuję seler:)

      Usuń
    2. wlasnie jem! zrobilam z selera kuku berlinek sera lazura jajka i doprawilam pieprzem cayenskim <3 przepyszna!! dziekuje Ci moja ukochana :*

      Usuń
    3. to musiała być super pyszna! buźka!:)

      Usuń
  19. Muszę koniecznie wypróbować!
    Moje ulubione składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zjadłabym taką sałatkę :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. prosta i szybka sałatka, a do tego smaczna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też bardzo lubię sałatki z selerem naciowym, dzięki za smaczną inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  23. a właśnie mam ochotę na sałatkę w majonezie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna sałatka, niewiele składników a jaka pyszna :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie zabieram się do przyrządzania bedzie na sniadanie .Dziękuję za przepis pewnie go jeszcze zmodyfikuje lubię eksperymentować.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń