środa, 22 lipca 2015

sałatka z tortellini



Kiedy jest gorąco nie mamy ochoty na ciężkie dania, dlatego taka sałatka świetnie nadaje się na przekąskę w ciągu dnia :) Jest smaczna i sycąca, składa się z niewielu składników - bardzo polecam!

Składniki:
- 2 opakowania tortellini ( u mnie z szynką) po 250g
- 200 g sera żółtego
- puszka kukurydzy
- 1 świeży ogórek
- sól, pieprz
- majonez
- ewentualnie natka pietruszki do dekoracji

Tortellini gotujemy według instrukcji na opakowaniu, odcedzamy i studzimy.
Ser i ogórka  kroimy w kosteczkę, dodajemy do tortellini.
Następnie dorzucamy kukurydzę, doprawiamy solą i pieprzem.
Na koniec mieszamy wszystko z majonezem i gotowe!


Smacznego!

21 komentarzy:

  1. Bardzo lubię taką sałatkę. Jest po prostu pyszna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) a najważniejsze, że jest mega prosta:)

      Usuń
  2. Świetna, lubię tego typu sałatki, fajnie zaspokajają głód

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało pracy przy niej a dużo przyjemności zjedzenia. Pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam niemalże identyczną tylko jeszcze do tego dawałam szynkę konserwową. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. następnym razem też spróbuję z szynką :)

      Usuń
  5. Uwielbiam tą sałatkę, czasami w domu również robię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze tej sałatki nie jadłam, ale słyszałam dużo o niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pychota! Ja dodaję jeszcze szynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. odhaczam do zrobienia na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak jest ciepło to u mnie też wtedy króluja sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachy Kuchni nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Szczegóły na http://madebymomandson.pl/wp/przywitanie/nominacja-do-liebster-blog-award/
    Mam nadzieję, że zechcesz się przyłączyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie sałatki!! :) Pysznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też często robię sałatkę z tortellini.
    Jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń