poniedziałek, 7 stycznia 2013

koktajl bananowy

Dzieci prosiły mnie o przygotowanie jakiegoś koktajlu :) Od razu pomyślałam o bananowym, bo owoce dostępne są bez problemu i zrobienie go trwa dosłownie chwilkę!
Tak więc dzisiaj na drugie śniadanie koktajl bananowy z odrobiną czekolady :)

Składniki ( na 3 duże szklanki):
- 3 banany
- 400 g jogurtu naturalnego
- 1 szkl mleka
- 3 łyżki cukru pudru
- 3 kostki startej czekolady mlecznej
* dbający o figurę mogą pominąć cukier i czekoladę, jednak w naszym przypadku dzieci stanowczo prosiły nie pomijać;)

Banany, jogurt, mleko i cukier miksujemy. Rozlewamy do wysokich szklanek i posypujemy czekoladą.

Smacznego!

31 komentarzy:

  1. Mniam, uwielbiam takie koktajle:)Pozdrawiam i poszerzam grono obserwujących Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne na drugie śniadanie :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bananowe koktajle to moje ulubione !

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taki koktajl, czasem na śniadanie robię dla odmiany od płatków owsianych. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no widzę, że jest wielu miłośników koktajlu bananowego:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pychota! Uwielbiam koktajl bananowy :) Chyba nie da się go nie lubić!

    OdpowiedzUsuń
  7. takie smakołyki to ja lubię!:) i jeszcze szybki do zrobienia:D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam:) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karmel przypomniałaś mi...Pamiętam, jak byłam mała i obejrzałam 5-10-15. tam był przepis na koktajl o nazwie "żabie oczko"- też z babanem :) Nie pytaj co to ma wspólnego z żabą- podobieństwa nie znalazłam!
    W każdym razie dzieciństwo mi przypomniałaś i moje pierwsze kroki w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no zaciekawiłaś mnie tą żabą:)) 5-10-15 uwielbiałam!
      Mi się dzisiaj przypomniało lato i wszystkie pyszne , świeże owoce dodawane do koktajli i ciast:)

      Usuń
  10. Fantastyczne :D Kocham koktajle bananowe a z dodatkiem czekolady sam miodek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekolady zdecydowanie nie pominęłabym - wręcz wrzuciłabym jeszcze więcej:D Taki koktajl to dobry antydepresant:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak! Banany i czekolada to połączenie idealne. Cudny koktajl :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie nam z córą zachciało się jakiegoś koktajlu :D Więc już zabieramy się do kuchni :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, mam nadzieję, że będzie pyszny:)

      Usuń
    2. fajnie, mam nadzieję, że będzie pyszny:)

      Usuń
  14. kiwi + banan + wiśnie i dodatek posypki z czekolady mniam!!! dodaj jeszcze kawałki czekolady ale takie malutkie oraz kawałki kiwi i bananów pychotka ale można tylko w dużej misce bo się nie zmieści w szklance :) +..+

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy przepis.
    Ja robiłam kiedyś trochę inny.
    Miksowałam banany z mlekiem, cukrem i cukrem waniliowym. Też pycha. Jeśli chodzi o proporcje to robiłam wszystko na oko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam koktajle, których bazą są jogurt i banan z tym, że stawiam na wersje nieco bardziej fit :) Ale kiedyś na deser na pewno wypróbuję!

    http://liferev0lution.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń