czwartek, 2 lutego 2017

naleśniki zapiekane



Bardzo lubimy naleśniki w wersji słodkiej i wytrawnej.
Zwykle po prostu je smażę i ewentualnie podaję z jakimś dodatkiem, w zależności od rodzaju naleśników. Dzisiaj miałam ochotę na słodką wersję zapiekaną :) Polecam!

* Naleśniki robię zawsze ze sprawdzonego przepisu, który znajdziecie TUTAJ.

W dzisiejszej wersji, po zwinięciu, nie obsmażałam naleśników , tylko układałm je ścisło w formie wysmarowanej masłem. 
Następnie polałam wszystko tak przygotowaną śmietaną:
- 1 kubek śmietany 30% (330g)
- 2 jajka
- 2 łyżki cukru pudru
- pół łyżeczki cynamonu
Do miski wbijamy jajka, chwilę je ubijamy i wlewamy śmietankę, wsypujemy cukier i cynamon. Dokładnie mieszamy.

Naleśniki wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do180 stopni i zapiekamy na złoty kolor.
Przed podaniem posypujemy cukrem pudrem.
Najlepsze są ciepłe!

Smacznego!

5 komentarzy:

  1. pycha, też robię takie zapiekane naleśniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na pyszne naleśniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję, pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł z tym zapiekaniem na słodko :) do tej pory tylko słone tak robiłam

    OdpowiedzUsuń