wtorek, 1 maja 2012

biszkopt z jabłkami

Pogoda jest dzisiaj u mnie piękna więc upiekłam lekki biszkopt z jabłkami z przepisu Kotlet.tv :)) W sam raz na  majówkę! Pracy jest przy nim niewiele, a smakuje pysznie :) Polecam!
Składniki:
- 4 jajka
- 1/2 szkl mąki pszennej
- 1/2 szkl mąki ziemniaczanej
- 1 szkl cukru pudru
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- 3 jabłka

Jabłka obieramy i kroimy w plasterki. Białka oddzielamy od żółtek i ubijamy z cukrem na sztywną pianę. Do piany dodajemy oba rodzaje mąki, proszek do pieczenia i żółtka i delikatnie miksujemy. Następnie do ciasta dodajemy część jabłek, mieszamy. Wszystko przelewamy do formy ( ja użyłam tortownicy 23 cm, dno wyłożyłam papierem do pieczenia) i na wierzch układamy pozostałe jabłka.
Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na ok 30- 35 minut.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz