poniedziałek, 4 marca 2013

karkówka prawie jak z grilla:)


Na sezon grillowy musimy jeszcze troszkę poczekać, ale dzięki patelni grillowej możemy w kilka minut mieć pyszne mięso:)
Karkówka wychodzi soczysta, w domu apetycznie pachnie, a co najważniejsze obiad jest gotowy bardzo szybko!

Składniki:
- 6 plastrów karkówki
- 1/2 opakowania przyprawy do karkówki ( u mnie  Appetita)
- 4 łyżki oliwy

W miseczce mieszamy przyprawę z oliwą i nacieramy nią mięso. Zamykamy w pojemniczku i odstawiamy na co najmniej  2 - 3 godziny. Najlepiej zamarynować mięso wieczorem, a smażyć następnego dnia.
Patelnię grillową rozgrzewamy ( nie używamy już tłuszczu do smażenia) i układamy mięso. Smażymy na średnim ogniu po kilka minut z każdej strony.

Smacznego!

20 komentarzy:

  1. achhh jak ja lubię takie mięcho:D mnaimm

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie noooo....narobiłaś mi smaka:D Już od 2 tygodni chodzi za mną kielbaska i mięsko z grilla:P Jak nie wytrzymam to otwieram sezon grillowy za niedługo - w kurtce i w rękawiczkach:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co tam, jak mus to mus! :) może być i w kurtce, oby w dobrym towarzystwie:))

      Usuń
  3. Też już mi się marzy sezon grillowy:-) A patelnie grillowe są naprawdę super:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, można grillować w domu i warzywa i mięso, świetne są:))

      Usuń
  4. pysznie i prosto, czyli to co lubię:) i smaku mi narobiłaś!:P czemu ja nie mam jeszcze patelni grillowej...:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no cóż, ja mam od niedawna i bardzo jestem zadowolona:)

      Usuń
  5. Danie nr 1 dla mojego męża!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chętnie zajrzę do Ciebie:)
      pozdrawiam!

      Usuń
  7. ulala ... aż zamarzyłam o grillu! pycha!

    OdpowiedzUsuń
  8. a dostałam taką patelnię od gwiazdora
    zrobię to mięsko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taką to bym chętnie zjadła:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że już niedługo sezon, ja też mam ochotę na więcej grillowanych pyszności:)

      Usuń
  10. grillowanie, tęsknię za tym:)

    OdpowiedzUsuń